Breaking News
recent

Pengarah Beri Lampu Hijau Untuk Ayda Jebat Pilih Hero Kesukaan

Pelakon dan penyanyi Ayda Jebat kini telah diberi penghargaan daripada pengarah tersohor, Osman Ali untuk memilih calon hero dalam filem terbarunya. Namun, masih tidak ada lagi yang bersesuaian dan adanya pula sudah mempunyai komitmen yang lain.

“Bila diberi kepercayaan kadang-kadang kita tahu siapa yang peminat mahukan saya untuk bergandingan dalam sesebuah filem itu. Ramai yang bagus dan meletop tetapi yang sesuai dengan kita masih belum ada. Apa yang peminat mahukan kita tahu,” katanya yang ditemui di majlis pelancaran single keduanya berjudul ‘Pencuri Hati’.

Sungguhpun diberikan peluang untuk memilih sendiri aktor yang dimahukan, jujur akui pelakon ini dia begitu takut orang berfikiran negatif terhadapnya.

“Terus terang saya cakap, saya takut untuk memberikan cadangan artis lelaki mana yang saya mahukan, bukan apa takut orang cakap saya nak ‘try’ pula. Kadang-kadang takut juga bila dipilih Itu tak kena pula dengan watak dalam filem itu. Berlakon filem dan drama ini tak sama, jadi memang kena betul-betul yang boleh,” ujarnya.

Admin Bola

Admin Bola

No comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.