Breaking News
recent

Hanya Kerana Berjubah Hitam, Fynn Jamal Dituduh Mengikut Fahaman Syiah

Bagi peminat setia Fynn Jamal, pastinya mereka sudah biasa nampak Fynn Jamal berpakaian jubah hitam. Namun, dia turut digelar syiah oleh sesetengah individu yang tidak bertanggungjawab.

“Kalau di akaun Instagram saya, macam-macam tuduhan pelik yang dilemparkan pada saya. Sampaikan imej saya yang sering berjubah hitam pun menjadi isu kononnya saya adalah pengikut fahaman Syiah. Tuduhan itu memang mengarut”

“Sebagai seorang wanita Islam, saya tidak akan sesekali mengamalkan fahaman yang bercanggah dengan hukum syarak,” katanya kepada mStar Online selain menyifatkan tuduhan berkenaan adalah sangat melampau.

Bagi Fynn, pemilihan pakaian berwarna gelap tersebut adalah mudah untuk digayakan ke mana-mana saja, asalkan selesa dan bersih.

“Kalau nak tahu, dahulu setiap hari saya dan suami ada masalah untuk berfikir baju apa yang perlu dipakai. Pada pengakhirannya, saya dan juga suami memutuskan untuk memakai baju hitam sahaja”

“Bukan orang luar sahaja bercakap, ibu dan ayah saya pun bising ‘dah tak ada warna baju lain ke?’ Hahaha…Bagi saya, yang penting baju dipakai itu bersih,” katanya menjelaskan perkara sebenar.

Admin Bola

Admin Bola

No comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.