Breaking News
recent

Fasha Sandha Belum Sedia Komen

Siapa sangka dalam muatnaik gambar di akaun Instagram miliknya yang penuh dengan rasa bahagia dan bersyukur, Fasha Sandha khabarnya telah pergi pejabat agama baru-baru ini. Pelakon itu bagaimanapun menjelaskan dia belum bersedia untuk memberikan sebarang keterangan kepada media berkenaan apa yang dilaluinya kini.

“Maaf, saya belum bersedia memberikan apa-apa komen. Terima kasih,” itulah antara kata-kata Fasha apabila dihubungi oleh pihak Harian Metro. Ini kerana wujud dakwaan bahawa rumah tangganya bersama Jejai kini goyah.

Dua hari lalu, Fasha turut memuat naik status berbunyi, “Allah Maha Besar, Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani, semoga Allah memberikan kekuatan yang sepenuhnya buat saya dan anak-anak untuk mengharungi segala-galanya. Amin!” di Instagram, sekali gus menguatkan spekulasi bahawa perkahwinannya kini mengalami masalah.

Kita hanya mampu melihat permukaan yang manis tapi suka duka cerita sebenar Fasha, hanya empunya diri yang tahu. Semoga apa yang dialami oleh mereka dapat diselesaikand dengan cara baik.

Admin Bola

Admin Bola

No comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.